CONCERT CXXIV ANIVERSARI DE LA SOCIETAT
Dissabte, 16 de maig a les 19.00 h. Concert d’Aniversari de la nostra Societat on l’Orquestra i la Banda actuaran al Gran Teatre. Entrada lliure amb invitació numerada, disponibles a partir del dilluns 11 en la secretaria de la Societat (horari de 10 a 13h i de 18 a 20h).
CONCERT XXIII CAMPANYA D’INTERCANVIS
Diumenge, 31 de maig a les 13.00 h. Concert d’Intercanvis amb la Colla de Dolçainers i Tabaleters La Burra Parda de Gavarda i la Colla La Vella de Xàtiva al saló d’assaig de la Societat. Entrada lliure.
CONCERT VIII CICLE D’ORQUESTRES CAIXABANK
Dissabte, 30 de maig, a les 12.00 h. Concert Cicle d’Orquestres CaixaBank de la nostra Orquestra al Centre Cultural Xàtiva (CCX). Entrada lliure fins completar aforament.
NOVA DEDUCCIÓ FISCAL PER AL FOMENT I FORMACIÓ MUSICAL
El Decret llei 2/2026 del Consell introdueix una nova deducció autonòmica en l’IRPF per despeses vinculades al foment i la formació musical, com les matrícules, quotes mensuals d’escoles de música i conservatoris, quotes de socis, compra d’instruments i partitures, despeses de formació i perfeccionament musical. Despeses deduïbles en la Renta del 2025 fins a 150€. Important per a poder aplicar la deducció el mètode de pagament tindrà que ser amb targeta o amb cobrament bancari.
Podeu demanar el vostre certificat per correu laprimitivasetabense@gmail.com, a la secretaria de la Societat i al telèfon 606043910.




