Reobri el bar de la Música Vella

Des de la Societat Musical La Primitiva Setabense tenim la satisfacció d’anunciar que el nostre bar torna a obrir les seues portes.

Després d’un període de recerca i treball compartit, per fi podem dir que aquest espai emblemàtic de la nostra Societat torna a la vida per rebre músics, socis, veïns i veïnes de Xàtiva.

Des d’agost, i coincidint amb la Fira, el bar estarà obert per oferir un punt de trobada acollidor, amb bon ambient i un servei de qualitat. Esperem que la ciutadania de Xàtiva done suport a aquest projecte, visitant-nos i gaudint de l’espai, tant per compartir un cafè com per donar suport a les activitats musicals i socials de la nostra entitat.

Volem agrair sincerament als mitjans de comunicació la seua col·laboració i implicació durant el procés de recerca per a la reobertura. Gràcies a la seua difusió, i amb l’esforç conjunt de moltes persones, ha sigut possible arribar a aquest moment.

Entre totes i tots ho hem aconseguit. Us esperem al bar de la Vella!