Comunicat a les famílies de l’alumnat de l’Escola de la Vella

Estem ja en la tercera setmana del confinament, segona de classes On Line a la nostra Escola de Música.

Mitjançant aquesta comunicació volem destacar l’agraïment de la nostra Societat Musical, “La Música Vella”, a tots/es vostés per la seua implicació, esforç i col·laboració.

La primera setmana s’ha tancat amb la participació del 94% del cens d’alumnat des de principis de març, una dada que corrobora la seua implicació. La majoria dels no participants aquesta setmana es reincorporaran quan es reprenguen les classes presencials, ja que per qüestions de logística no els ha estat possible ara.

És innegable el seu esforç, facilitant els mitjans per poder seguir impartint la docència. Mitjans i temps, ja que en la majoria de casos és necessària la seua col·laboració per atendre les instruccions del professorat i les seues eines (tablet, PC, telèfon mòbil …).

Lamentablement no podem mantenir els assajos de la Banda de Formació i de la Banda Jove, però sí que es va a mantenir el contacte dels seus components amb el seu director, com també està treballant l’Orquestra de Formació i es segueixen  impartint les classes grupals de Cor i Conjunt Instrumental. Intentem tots mantenir la màxima normalitat possible malgrat les circumstàncies excepcionals.

No sabem amb certesa quan tornarem a impartir classes presencials. “Tot sembla indicar” que el curs escolar s’allargarà durant tot el mes de juny, cosa que també farem des de l’Escola per intentar recuperar temps lectiu, ajustant continguts i activitats. De moment, cal esperar: no es pot assegurar res.

Tot el professorat de l’Escola està actiu i implicat, i en les mateixes condicions laborals contractuals que en els mesos anteriors. Vostès fan possible el manteniment de l’Escola de Música de La Vella gràcies a la confiança dipositada amb nosaltres (entitat, professorat, formacions musicals,…) i la seua permanència, al seguir participant de les classes en “la nova modalitat On Line”.

La Societat vol compartir l’esforç que estan fent  vostés, coneixedora que les condicions per a l’aprenentatge no són les mateixes . Per aquest motiu la mensualitat corresponent al mes d’abril, i mentre dure aquesta situació excepcional, s’abaratirà un 15% en tots els conceptes. L’objectiu final és que, entre tots, aconseguim mantenir l’Ensenyament Musical, que aconseguim els objectius acadèmics i que siguem capaços de reincorporar als nostre alumnat sense cap manca  de coneixements musicals i, de segur, si cap, amb més il·lusió i ganes.

Davant qualsevol dubte o situació excepcional particular, no dubten en utilitzar aquest compte de correu o el telèfon de l’Escola, el 606 04 39 10.

Salutacions,

Jaume Vicent Solís, President