La Primitiva Setabense anuncia els guanyadors del XXIII Saló Monogràfic de Fotografia amb tema musical

La Societat Musical La Primitiva Setabense de Xàtiva ha donat a conéixer els guanyadors del XXIII Saló Monogràfic de Fotografia amb tema musical, una iniciativa convocada amb motiu de la festivitat de Santa Cecília que uneix la música i la fotografia i que enguany arriba a la seua vint-i-tresena edició.

El jurat del certamen es va reunir el dijous 15 d’octubre, a les 20 hores, als locals de la Societat Musical La Primitiva Setabense per valorar les obres presentades i decidir els guardons d’aquesta edició.

El jurat ha estat integrat per Alfredo García Terol, Fernando Antonio Camuñas Mohinelo i Tino Hernández Esterelles, els quals, després d’examinar les fotografies participants, han acordat concedir els quatre premis establits en la convocatòria.Fotografies i autors premiats

Els guardons del XXIII Saló Monogràfic de Fotografia amb tema musical han estat els següents:

  • Premi Caixa Ontinyent a la Millor Fotografia Musical: Vicente Marchirant Pla, per l’obra Pelayo i Leonor.
  • Premi Divina Aurora a la Millor Fotografia Música i Tradició: Javier Alcaraz Tomás, per l’obra Postisses.
  • Premi Miguel Ferrando a la Millor Harmonia Fotogràfica: Josep Enric Boluda Perucho, per l’obra De tu a tu.
  • Premi Social de l’Agrupació Santa Cecília/Música Vella a la Millor Fotografia del Soci o Músic de la Societat: Luis Enrique Alonso Vidal, per l’obra Tardor.

Les obres presentades al certamen, incloses les fotografies premiades, formaran part d’una exposició que es podrà visitar a la Casa de Cultura de Xàtiva del 20 d’octubre al 6 de novembre.

La inauguració oficial tindrà lloc el pròxim dimarts 20 d’octubre, a les 19.30 hores, en un acte obert al públic que comptarà amb la presència dels autors participants, representants de La Primitiva Setabense i els patrocinadors del certamen.

Aquesta mostra permetrà conéixer les diferents interpretacions de la temàtica musical realitzades pels fotògrafs participants, amb imatges que relacionen la música amb la tradició, l’expressió artística i l’activitat musical.

Una cita tradicional amb motiu de Santa Cecília

Amb la celebració d’aquest saló, La Primitiva Setabense dona continuïtat a una iniciativa que forma part de les activitats organitzades al voltant de la festivitat de Santa Cecília, patrona de la música.

La Societat Musical vol reconéixer el talent i la sensibilitat artística dels participants i agrair la implicació dels autors, membres del jurat i entitats patrocinadores que fan possible la continuïtat del certamen.

La vint-i-tresena edició del Saló Monogràfic de Fotografia amb tema musical torna a posar en relació dues disciplines artístiques, la música i la fotografia, i ofereix al públic l’oportunitat de gaudir de les obres presentades en un espai cultural de la ciutat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *